Administrativní pracovník/pracovnice

Zaměstnavatel: Zdeněk Kalášek
165
Pomezí

Popis práce:

Jsme velká truhlárna - dnes už nás je téměř 50. Vyrábíme luxusní dřevěné doplňky pro špičkové světové hotely a restaurace. Naše dlouholetá opora odchází na mateřskou dovolenou a ve firmě nám po ní zbude koktejl nejrůznějších kancelářských prací jako například komunikace s dodavateli a odběrateli, příjem a expedice objednávek, příprava podkladů pro účetní oddělení, inventury skladů a administrace eshopu. Hledáme nové kolegy, jež by tuto práci přebrali. Zároveň jak rosteme, tak na obzoru vidíme příliv další administrativy - takže s Vámi budeme počítat nadále i poté, kdy se nám vrátí kolegyně z mateřské.

Nutně od Vás požadujeme:

Samostatnost a proaktivitu - hledáme lidi kteří si sami aktivně hledají práci a své místo ve firmě a kteří se nebojí jít se svou kůží na trh.
Počítačovou gramotnost - Excel, Word, Outlook, Dropbox, PDF - to bude váš denní chléb. Pokud Vám tyto pojmy nic neříkají, pak raději hledejte jinde.
Komunikaci - budete spojovacím článkem mezi dodavateli, výrobou a odběrateli. Musíte se umět zeptat na správném místě a informaci na další správné místo posunout.
Odpovědnost - potřebujeme někoho, kdo stojí za svou prací.
Odvahu - hledáme člověka, který má vlastní názor a nebojí se dělat rozhodnutí.
Radost - chceme abyste tuhle práci dělali rádi. Těšíme se na čerstvý vítr, který mezi nás donesete.

Nabízíme Vám:
Týmovou práci na českých i zahraničních projektech za 18.000 Kč měsíčně a k tomu motivační bonusy po zapracování až 4.000kč měsíčne.
Velmi příjemné a uvolněné pracovní prostředí s pohodovým šéfem a možností se vždy na čemkoli rozumně doml

Požadujeme
Práce s PC, Ekonomika

Nástup možný od: 09. 02. 2018
Směnovost: Jednosměnný provoz

odpovědět
Administrativní pracovník/pracovnice
Kontaktní osoba: Petr Obhlídal
Telefon: +420 731 171 110
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Požadavky vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pozice určená pro region: Pardubický kraj