• P 
  • P 
  • Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ 1/2 úvazku 

Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ 1/2 úvazku

Zaměstnavatel: KM konsult s.r.o.
Kaplanova 2836
Kroměříž

Pracoviště v Kroměříž
- NÁPLŇ PRÁCE: zpracování účetnictví, vystavování faktur, evidence faktur, komunikace s dodavateli a odběrateli
- POŽADAVKY: Vzdělání ekonomického směru, organizační zdatnost a znalost,
AJ podmínkou, pro zákaznické zaměření s orientací na výsledek, znalost MS Office, vysoké pracovní nasazení, morální kredit, loajalita, důvěryhodnost, flexibilita, praktické myšlení a zodpovědný přístup
- NABÍZÍME: možnost profesního a platového růstu, prémie, zkrácený úvazek 20 hod./týden
- Přihláška do výběrového řízení formou zaslaného životopisu na¨emailovou adresu: zdenek@kmkonsult.cz nebo kontakt na tel. +420777 776 355 p. Večerka. Po obdržení životopisu Vás bude kontaktovat personální oddělení a dohodne s Vámi další postup.

- Pracovní místo je zprostředkováváno agenturou práce.
Pro výběrové řízení na výše uvedenou pracovní pozici bude KM konsult s.r.o., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci souhlas a své osobní údaje za účelem a podobu realizace výběrového řízení. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět
Volné místo administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní aj 1/2 úvazku pro lokalitu Kroměříž.

Nástup možný od: 02. 09. 2019
Směnovost: Jednosměnný provoz

odpovědět
Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ 1/2 úvazku
Kontaktní osoba: Ing. Zdeněk Večerka
Telefon: +420 777 776 355
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Požadavky vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pozice určená pro region: Zlínský kraj