Zaměstnavatel: Obec Koclířov Koclířov 123 |
|
NÁPLŇ PRÁCE: Vedení účetnictví, personální a mzdové agendy obce, vedení a účtování pokladny obce, vedení a účtování vystavených a přijatých faktur, evidence majetku, příprava podkladů pro sestavování rozpočtu, rozpočtového opatření a rozpočtového výhledu obce, sestavování výkazů roční zprávy, roční účetní závěrky, přiznání DPH, kontrolního hlášení, zajišťování finanční kontroly příspěvkové organizace zřízené obcí.
POŽADAVKY: Střední vzdělání ekonomického směru s maturitou, minimálně 2 roky praxe, znalost podvojného účetnictví, účetnictví obce výhodou, znalost personální a mzdové (platové) agendy, znalost daňových zákonů, bezúhonnost.
KONTAKT: osobně, telefonicky, e-mailem
Přihlášky zaslat poštou nebo osobně v zalepené obálce označené NEOTEVÍRAT-VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ-ÚČETNÍ odevzdané v termínu do 7.4.2021 do 16:00 hodin, na adresu: Obec Koclířov, Koclířov 123, 569 11 Koclířov. Náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na adrese: http://www.koclirov.cz/category/uredni-deska/.