• P 
  • P 
  • Retention Team Leader/Team Leader zákaznické kvality 

Retention Team Leader/Team Leader zákaznické kvality

Zaměstnavatel: SmileTech s.r.o.
Thámova 166

- Jazykové požadavky: ČJ, Angličtina, Hindi
- Strategické myšlení, vůdčí schopnosti a prokázaná schopnost účinně čelit výzvám.
- Silný obchodní talent při využívání analýz a zkušeností k identifikaci příležitostí, definování strategií a efektivnímu sledování a měření výsledků
- Silné analytické dovednosti - pohodlná práce s velkými komplexními soubory dat za účelem získání trendů a poznatků - znalosti tableau/SQL nebo silná touha učit se je výhodou.
- Schopnost efektivně pracovat ve velmi rychlém a dynamickém tempu a věnovat velkou pozornost detailům.
- Zkušenosti s retenčními programy výhodou, ale ne podmínkou

odpovědět
Retention Team Leader/Team Leader zákaznické kvality
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek