• P 
  • P 
  • Operátor zákaznického centra (bez prodeje), specialista pohledávek 

Operátor zákaznického centra (bez prodeje), specialista pohledávek

Zaměstnavatel: FRIENDLY CASH, SE
Francouzská 6167

1. kontakt e-mailem: info@friendlycash.cz
Požadavky: dobré komunikační dovednosti a schopnost dobře pracovat s informacemi, min. SŠ vzdělání s maturitou / VOŠ (nejlépe ekonomického zaměření), dobrá uživatelská znalost práce s PC, orientace na zákazníka a snaha mu pomoci, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích, flexibilita, pozitivní přístup ke změnám, praxe v administrativě nebo zákaznickém servisu. Výhodou certifikace od ČNB na poskytování spotřebitelského úvěru jiného než na bydlení.

Zaměstnanecké výhody: pracovní poměr nejdříve na rok, po roce prodloužení na neurčito, práce v přátelské atmosféře, stravenkový paušál

Vhodné i pro absolventy

odpovědět
Operátor zákaznického centra (bez prodeje), specialista pohledávek
Reagovat: odeslat životopis zaměstnavateli
Pracovního vztahu: Pracovní poměr - plný úvazek
Pozice určená pro region: Moravskoslezský kraj