Zaměstnavatel: KOH-I-NOOR MASSAG, a.s. Opavská 272 |
|
z: 08.12.2022 Místo vhodné i pro OZZ, osobní kontakt v místě výkonu práce Opavská 272/2, Bílovec, po telefonické domluvě.
Náplň práce:
- Přijaté faktury tuzemské, z EU a 3. zemí, typu materiálové, skladové, režijní, majetkové. Zálohové faktury a daňové doklady plateb. Ošetření daňového režimu DPH a DPPO, cizí měny, nákladového účetnictví dle účtového rozvrhu. Evidence, kontrola a účtování. Zajištění schvalovacích podpisů a oběh účetních dokladů.
- Zpracování interních dokladů v návaznosti na přijaté faktury, pojištění, střediskové účtování, časové rozlišení, stravenky apod.
- Sklady - měsíční závěrka skladové evidence, účtování části příjemek.
- Účtování nedokončené výroby, vnitropodnikové fakturace, vedlejších nákladů.
- Evidence stavu a pohybu drahých kovů.
- Předpisy splátek leasingů, spotřebitelských úvěrů.
- Spolupráce při roční uzávěrce a auditu, zpracování podkladů. Zpracování ročních inventarizací účtů.
- Invetarizace skladů - příprava inventarizačních soupisů, vyhodnocení rozdílů., účtování.
- Zpracování přiznání DPH a Kontrolního hlášení, vedení evidence a kontrola dokladů.
- Evidence a kontrola optimalizace Air products.
Požadavky:
- Znalost účetní problematiky a DPH, znalost produktů MS Office, znalost SW Helios Orange výhodou, praxe v oboru výhodou, vhodné i pro absolventy, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, dotované stravování, věrnostní prémie za odpracovanou dobu.
Kontaktní osoba: Petr Jaroš,
telefonicky ve dnech Po- Pá, od 8:30 - 14:30 hod. na čísle 602 524 333,
e-mailem: personalni@massag.com