Zaměstnavatel: Obec Švihov Švihov 9 |
|
Náplň práce: kompletní zpracování a vedení účetnictví obce včetně mzdové agendy, zajišťování platebního styku, kompletní zpracování a vedení DPH, jestliže se staneme plátci DPH, daňové přiznání právnických osob, evidence přijatých a vydaných faktur, evidence pohledávek a závazků, správa majetku obce = inventarizace, poplatky, výkaznictví, statistické výkazy, obsluha internetového bankovnictví = platby bankovním systémem a evidence účtů, obsluha datové schránky, archivace jejich dokumentů, spisová služba a s tím spojené povinnosti, dotace-evidence, konečné vyúčtování, příprava podkladů pro audity, spolupráce s auditory, spolupráce se zastupiteli, minimálně tedy 1 hodinu týdně být fyzicky k dispozici na obecním úřadě pro možné řešení účetních případů.
Obec má 57 stálých občanů + chalupáři
Požadujeme: minimálně úplné odborné středoškolské vzdělání ekonomického směru
znalost podvojného účetnictví + alespoň 1 rok praxe na obdobné či stejné pozici, rámcová znalost zákona o obcích, o účetnictví a zákoníku práce, pokročilá znalost práce MS Office, vysoká míra osobní zodpovědnosti, samostatnosti, pečlivosti, výborné komunikativní schopnosti, dobrá znalost českého jazyka a výborný písemný projev, přátelskost, laskavost,
Výhodou: znalost účetnictví obcí, zkušenosti s čerpáním dotací, řidičský průkaz sk. B,
Náležitosti písemné přihlášky: strukturovaný životopis uchazeče, výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání, další doklady, certifikáty, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, pouze 1x týd