Volná místa profese účetní vše přehledně rozdělené podle nejnovějších pracovních nabídek. - strana 7
kontaktovat telefoincky 608711929 nebo e-mailem jadalsro@seznam.cz
vedení, zpracování účetnictví, daňové evidence a mezd více organizací, měsíční zpracování přiznání k DPH a souvisejících hlášení, příprava podkladů pro zpracování daňových přiznání (daň z příjmu, silniční daň), znalost účet. programu Pohoda výhodou, ...
Možno i na zkrácený úvazek. Náplň práce: - zpracování účetní agendy, platební styk, správa kmenových dat a účtů - účtování investic a kalkulace nákladů, zpracování výsledkových výkazů a statistik - spolupráce při zpracování měsíčních a čtvrtletních ...
NÁPLŇ PRÁCE: účetní všeobecní POŽADUJEME: min. ÚSO střední s maturitou, praxe samostatné účetní min. 2 roky, znalost a samostatné vedení podvojného účetnictví, výhodou znalost sw Helios, dobrá znalost práce s PC, odpovědnost, samostatnost, ...
POŽADUJEME: - praxe v daném oboru alespoň 5 let nutností - včetně doložení reference - potravinářský průkaz podmínkou - zodpovědnost za daný úsek, včetně splnění kvartálních auditů Pohyblivá mzda dle měsíčních výsledků daného úseku. Více informací ...
Mzdová/ý účetní a částečně finanční účetní. Platová třída 10, platový stupeň dle praxe. Po zkušební době osobní ohodnocení, odměny. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Příspěvek na stravování z FKSP. 5 týdnů dovolené a další ...
Zajišťovat mzdovou agendu organizace ve spolupráci s vedoucím ekonomicko-administrativního úseku a ostatními vedoucími, což zahrnuje především: - shromažďování podkladů pro zpracování mezd, kontrolu pracovních výkazů, - zajištění komplexního ...
První kontakt e-mailem! Praxe v oboru 2 roky, znalost českých účetních standardů a daňové problematiky, dobrá znalost práce na PC, MS office, znalost programu Money výhodou, analytické myšlení, orientace v číslech, smysl pro detail a přesnost, ...
TŘ z:31/1/2024 (vhodné i pro OZP) Pracovní náplň: - samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví – klienti dle jednotlivých hospodářských středisek - samostatné zpracování měsíční uzávěrky dle jednotlivých hospodářských středisek – platby, ...
znalost MS Office (Word, Excel), zodpovědnost, pečlivost, myšlení v souvislostech, přesnost, dodržování termínů, vedení skladové evidence, příprava podkladů pro účtování, kontrola správnosti cen, komunikace s dodavateli, zázemí stabilní a ...