Volná místa finance Jihomoravský kraj - Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
Popis činnosti: - kompletní vedení finanční účtárny vč. mzdové účetní, firma zaměstnává cca 400 OZP zaměstnanců - kompletní vedení účetní agendy, vč. podřízené mzdové účetní a podpůrného administrativního oddělení - správa faktur, statistik, ...
První kontakt: e-mailem Požadavek na zaměstnance: znalost čínského jazyka, psaná i hovorová Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, multisport karta, roční bonus, zázemí stabilní mezinárodní společnosti, firemní SIM karta, 25 dní ...
Náplň práce: - zpracování přijatých a vydaných faktur - příprava dokladů k DPH - účtování pokladny - zpracování interních dokladů - zpracování bankovních výpisů Požadavky: - organizační a komunikativní dovednosti - znalost práce na PC (MS office) ...
Znalost: - všeobecné účetnictví, podvojné účetnictví - mzdy, sklady a ekonomická činnost. Zaměstnanecké benefity: - stravenkový paušál, služební telefon, prémie. Informace: - mailem - telefonicky
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace v rámci interních oddělení. Zpracování vnitropodnikového účetnictví a aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak písmem, tak po ...
Napln prace všeobecné účetnictví o spracování učetních dokladů a analýza účtů o komunikace s pobočkami o pravidelné měsíční závěrky o spolupráce s oddělením pohledávek a závazků o spolupráce s externím i interním auditem Pozadavky: o máš základní ...
Pozadavky: Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou) o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace v rámci interních oddělení. Zpracování vnitropodnikového účetnictví a aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak písmem, tak po ...
Jako AR specialista budete členem účetního týmu našeho Centra sdílených služeb. Funkce AR specialisty zahrnuje činnosti, které sledují prodej zákazníků a končí zpracováním a zaznamenáním přijaté platby za toto zboží a služby a tím související dopad ...
První kontakt e-mailem. Plynulá znalost angličtiny. Komunikace v rámci interních oddělení. Zpracování vnitropodnikového účetnictví a aktivity vztahující se k měsíční/čtvrtletní účetní uzávěrce. Obchodní komunikace v cizím jazyce jak písmem, tak po ...