Volná místa finance Olomoucký kraj - Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek.
Požadujeme: SŠ ekonomického směru; znalost účetnictví - všeobecného i mzdového směru; praxe s vedením účetnictví v obchodní společnosti; znalost programu Duna výhodou
Životopisy zasílat na personalistika@alika.cz, kontaktní osoba Mezuliánková Hana Bc., tel.: 588 003 713 Pracovní doba: 08:00 - 16:30. Náplň práce: fakturace, kontrola správnosti účetních dokladů, administrativní práce apod. až po plné zapracování ...
Životopisy zasílat na email: pavla.prikrylova@mbtool.cz, tel. 734 321 411 (volat 6:00-16:00) Požadujeme: praxe v oboru min. 5 let, znalost jednoduchého a podvojného účetnictví, časovou flexibilitu, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost ...
Nástup možný IHNED. Náplň práce: vedení účetnictví společenství vlastníků jednotek a Stavebního bytového družstva Přerov Požadavky: podmínkou - praxe v účetní oblasti Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - Ing. Daniely Obručové: - zasláním ...
Hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT Konzultant/ka ekonomických a účetních agend do oddělení zabývajícího se vývojem informačního systému se zaměřením na správu majetku. Pro tuto pozici není potřeba výrazných IT znalostí, ale je kladen důraz na ...
Náplň práce: zpracování účetnictví příspěvkové organizace; účtování majetku a odpisů; fakturace, pokladna, účtování fondů, dotací; zpracování čtvrtletní a roční účetní závěrky, finančních výkazů; příprava finančních rozpočtů a rozborů, případně ...
Nástup možný i po dohodě. Možnost výkonu práce i na zkrácený úvazek. Požadujeme: ŘP sk. B; praxe minimálně 2 roky, nutná základní znalost účetnictví; spolehlivost, zodpovědnost. Zájemci se mohou hlásit v pracovní dny od 8,00 do 15,00 hod. u pana ...
Nástup možný IHNED. Požadujeme: podmínkou je znalost účetnictví, daňové problematiky a souvisejících předpisů spojených s podnikatelskou činností; znalost práce s účetními programy a MS OFFICE; smysl pro organizaci; pečlivost; komunikační ...
Flexibilní pracovní doba, možnost home office. Mezinárodní společnost s častou komunikací v cizím jazyce. Náplň práce: vedení a rozvoj menšího týmu účetních (4členný tým); podílení se na vedení účetnictví společnosti v rámci poskytování služeb ...
Možnost práce z domu. Náplň práce: Zpracování přijatých faktur Astron poboček v EU; Komunikace s dodavateli a spolupracovníky z jiných oddělení i v zahraničí; Inventarizace účtů dodavatelů a další účetní agenda; Spolupráce na měsíčních účetních ...