Volná místa finance Pardubický kraj - Pracovní smlouva, Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou vše přehledně rozdělené podle nejnovějších nabídek. - strana 2
POŽADUJEME: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitou - praktickou zkušenost se zpracováním agendy účetnictví - samostatnost, pečlivost, přesnost - znalost SW Entry výhodou - praxe v oboru podmínkou NABÍZÍME: - práci v příjemném pracovním ...
NÁPLŇ PRÁCE: účetní všeobecní POŽADUJEME: min. ÚSO střední s maturitou, praxe samostatné účetní min. 2 roky, znalost a samostatné vedení podvojného účetnictví, výhodou znalost sw Helios, dobrá znalost práce s PC, odpovědnost, samostatnost, ...
Nástup od 1.7.2024 nebo dohodou. Místo je vhodné i pro OZP. NÁPLŇ PRÁCE: - mzdové účetnictví a personalistika zaměstnanců na střední škole - komunikace s OSSZ a zdravotními pojišťovnami POŽADUJEME: - pečlivost a ochota učit se novým věcem - znalost ...
Místo výkonu práce: Slatiňany Zpracování účetnictví. Podmínka znalost účetnictví. 20 - 30hod týdně První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
NÁSTUP DLE DOHODY NÁPLŇ PRÁCE: vedení kompletního účetnictví klientům - kancelář daňového poradce NABÍZÍME: stravenkový paušál, příspěvek na dopravu, firemní vzdělávání, motivační odměny KONTAKT: telefonicky 8 - 17 hodin nebo e-mailem
NÁPLŇ PRÁCE: - samostatné vedení kompletního účetnictví firmy včetně mezd a přiznání POŽADUJEME: - zkušenost s vedením účetnictví - dobré komunikační dovednosti - samostatnost a zodpovědnost KONTAKT: telefonicky po - pá, 9 - 14 nebo e-mailem
Místo výkonu práce: Chrudim Největší finančně poradenská společnost Partners Financial Services, a.s. hledá na Partners Market do Chrudimi novou posilu do svého týmu. Zatímco jiní propouští, my rozšiřujeme tým. Umíme své lidi velmi kvalitně a ...
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DLE DOHODY Nastartujte kariéru u nás! 6 hodinová pracovní doba! NÁPLŇ PRÁCE: - obchodní a administrativní činnost, servis klientům - finanční plánování, poradenské služby - zprostředkování spořících, investičních, ...
POŽADUJEME: - znalost v oblasti personalistiky a účetnictví - praxe výhodou - znalost AJ nebo NJ výhodou - zkušenosti s normou ISO 9001 - znalost programu ENTRY a INTRASTAT výhodou Výše mzdy dle zkušeností KONTAKT: telefonicky nebo e-mailem